Ügyfélszolgálati elérhetőségeink

Telefonos ügyfélszolgálat (Call Center)

Telefonos ügyfélszolgálatunkon a nap 24 órájában, a hét minden napján várjuk hívását:

06 62 565 600

Amennyiben Ön már szerződött ügyfelünk, kérjük készítse elő azonosító számát a gyorsabb ügyintézés érdekében.

1-es gomb: tájékoztatás és ügyintézés az NKM Áramhálózati Kft. szolgáltatási területén vételező ügyfeleknek2-es gomb: tájékoztatás és ügyintézés az E-ON, ELMŰ és ÉMÁSZ szolgáltatási területén vételező meglévő és leendő ügyfeleknek3-as gomb: tájékoztatás és ügyintézés leendő ügyfeleink részére az ország bármely településéről, valamint tájékoztatás a Magyar Telekomtól érkező ügyfelek részére,
 
1-es gomb: panaszügyek1-es gomb: panaszügyek 
3-as gomb: számlázással és szerződéssel kapcsolatos ügyek2-es gomb: szerződéskötés új ügyfeleinknek 
4-es gomb: mérőállás bejelentés3-as gomb: számlázási és szerződéssel kapcsolatos ügyek 
5-ös gomb: időpont egyeztetés ügyfélszolgálati irodákra4-es gomb: mérőállás bejelentés 
6-os gomb: visszakapcsolás ügyintézés5-ös gomb: időpont egyeztetés ügyfélszolgálati irodákra 
7-es gomb: hibabejelentés6-os gomb: visszakapcsolás ügyintézés 
8-as gomb: egyéb hálózati és műszaki ügyintézés7-es gomb: hibabejelentés 
9th button: customer services in English 8-as gomb: egyéb hálózati és műszaki ügyintézés 
 9th button: customer services in English 
 

Ügyfélszolgálati Irodáink

Amennyiben úgy gondolja, ügyét csak személyesen tudja elintézni, javasoljuk, hogy a sorban állás elkerülése érdekében egyeztessen előre időpontot bármelyik Ügyfélszolgálati Irodánkba az e-vonal 5-ös menüpontjában.

Az NKM Áramhálózati Kft. szolgáltatási területén lévő ügyfélszolgálati irodáink nyitvatartási rendje

Ügyfélszolgálati irodáink országszerte

Felhívjuk figyelmüket, hogy ügyfélszolgálati irodáinkban csak bankkártyás fizetésre van lehetőség!

Amennyiben írásban szeretne kapcsolatba lépni velünk, azt az alábbi címeken teheti meg:

Levelezési cím: 6701 Szeged, Pf.: 199

ugyfelszolgalat@nkmaram.hu

Online ügyfélszolgálat

Mérőállás bejelentés

Interneten: www.nkmaram.hu/meroallas

Vezetékes telefonról: 06 62 565 780 vagy a 06 80 82 81 80

Mobilról: 06 62 565 780

Hálózati és mérési ügyek

Az NKM Áramhálózati Kft. működési területén lévő közcélú hálózatot, csatlakozást, mérést érintő ügyekkel kapcsolatos tájékoztatásért kérjük, hogy keresse fel a www.nkmaramhalozat.hu honlapot.

Hálózati és mérési hibabejelentés:

Az NKM Áramhálózati Kft. működési területén felmerülő elosztóhálózatot érintő hibák bejelentését a 06 62 565 881 számon teheti meg. A hibabejelentéssel kapcsolatos részletes tájékoztatásért kérjük, keresse fel a www.nkmaramhalozat.hu honlapot.