Garantált Szolgáltatások

Az NKM Áramszolgáltató Társaságcsoport elkötelezett arra, hogy felhasználói részére a szolgáltatásokat a szerződésben és jogszabályban elvárt színvonalon nyújtsa. Társaságunk már több mint 10 éve működteti a Garantált Szolgáltatások rendszerét, melyben egyes szolgáltatások határidőben történő elvégzésére kötelezettséget vállalunk úgy, hogy nem teljesítés esetén kötbért fizetünk a felhasználók részére.

Az NKM Áramszolgáltató Zrt., mint egyetemes szolgáltató Garantált Szolgáltatási rendszere:

I. Felhasználói villamosenergia-igénybejelentés továbbítása

A felhasználótól érkezett villamosenergia-igénybejelentést legkésőbb a beérkezést követő második munkanapon továbbítjuk az elosztói engedélyeshez.

II. Információadás dokumentált megkeresésre

A villamosenergia-ellátással kapcsolatos dokumentált megkeresés esetén a beérkezéstől számított 15 napon belül választ adunk. (A válaszadás meghosszabbodhat, ha elosztói közreműködés is kell.)

III. Visszatérítés téves számlázás esetén

A számlakifogás jogosságának megállapítását követően 8 napon belül – a felhasználó fizetési módjának megfelelően – a túlfizetést visszatérítjük.

IV. A felhasználási hely visszakapcsolásának kezdeményezése

A felhalmozott tartozás hiánytalan és hitelt érdemlő rendezését követően – hatályos szerződés megléte esetén – a tudomásszerzéstől számított 24 órán belül kezdeményezzük az elosztónál a visszakapcsolást.

V. Nem jogszerű kikapcsolás

Nem jogszerű kikapcsolás esetén kötbért fizetünk.

A kötbér kifizetése automatikusan – fogyasztói igénybejelentés nélkül – történik meg.

A kötbér összege 5 000 Ft lakossági felhasználó esetén, és 10 000 Ft nem lakossági felhasználó esetén.

A Garantált Szolgáltatások részletes feltételeit az egyetemes szolgáltatói üzletszabályzat tartalmazza, mely megtekinthető ügyfélszolgálati irodáinkban és honlapunkon a felső menüsor Üzletszabályzat feliratára kattintás után az aktuális üzletszabályzatot kiválasztva.