Csatlakozzon Ön is a NEMZETI KÖZMŰVEK-hez

Vegye igénybe villamosenergia-szolgáltatásunkat!

Csak egy aláírás és minden adminisztrációs feladatot elvégzünk Ön helyett!

2017. június 1-jétől az NKM Áramszolgáltató, a Nemzeti Közművek tagjaként már országszerte várja ügyfeleit. Amennyiben Ön is az NKM Áramszolgáltató-t választja villamosenergia-szolgáltatóként, nincs más dolga, mint két dokumentumot kitöltenie, ezt követően minden adminisztrációs feladatot elvégzünk Ön helyett. A jövőben így Ön egyszerre, egyazon ügyfélszolgálati irodán tudja intézni gáz- és villamosenergia-szolgáltatással kapcsolatos ügyeit!

Milyen előnyei vannak, ha a földgáz mellett Ön az áramot is a Nemzeti Közművektől veszi?

• a délalföldi fogyasztók már hosszú ideje elégedettek az ügyfélkiszolgálás színvonalával, mostantól Ön is kipróbálhatja ezt az ügyfélközpontú kiszolgálást

• a földgáz- és villamosenergia-szolgáltatással kapcsolatos ügyeit egy ügyfélszolgálati irodán intézheti

• telefonos ügyfélszolgálatunk, az e-vonal a hét minden napján, a nap 24 órájában elérhető az Ön számára is a 06 62 565 600 telefonszámon

• ha eddig több áramszolgáltató területén voltak felhasználási helyei, akkor azok egy szolgáltató ügyintézésébe összevonhatóak, akár kisebb, akár nagyobb fogyasztású helyekről van szó

• államilag szabályozott szolgáltatás lévén, az árakat az állam állapítja meg, az egységár nem változik a szolgáltatóváltással, számláit a már megismert tartalommal kapja a jövőben is

• szerződéskötéskor nem kell hűségidőt vállalnia

• a szolgáltatóváltás nem jár műszaki beavatkozással, az ügyintézés egyszerű, hiszen a szükséges teendőket az Ön megbízása alapján teljes körűen intézzük

a mérőállás diktálására a továbbiakban is lesz lehetősége telefonos és internetes csatornáinkon

Vezetékes számról: 06 62 565 780 vagy 06 80 82 81 80

Mobilszámról: 06 62 565 780

www.nkmaram.hu/meroallas

• az áram továbbra is azon a hálózaton keresztül érkezik a felhasználási helyre, amelyen jelenleg is kapja

• a mérés és a leolvasás továbbra is az eddigi hálózati cég üzemeltetésében marad

• online ügyfélszolgálatra regisztrált ügyfeleinknek lehetőséget biztosítunk, hogy azonnali kapcsolatot vegyenek fel munkatársainkkal, chat funkción keresztül

• a letölthető mobil applikációnk segítségével, könnyedén intézheti NKM Áramszolgáltató-szal kapcsolatos ügyeit

A szerződéskötés menete és hasznos információk

A szerződéskötéshez nincs másra szükség, mint személyes adataira, legutolsó áramszámlájára, amely minden szükséges adatot tartalmaz, valamint az aktuális mérőóra állásra. A szerződéskötés során Ön egyben meghatalmazza az NKM Áramszolgáltató-t, hogy minden szükséges teendőt elvégezzen eddigi villamosenergia-szolgáltatójával és a területileg illetékes hálózati céggel, így további teendője nincsen.

Válassza az Önhöz legközelebbi ügyfélszolgálati pontunkat, vagy hívja 0-24 órában elérhető e-vonalunkat a 06 62 565 600 telefonszámon.

• Amennyiben személyesen, ügyfélszolgálati irodánkban intézi a szerződéskötést, akkor a helyszínen aláírt szerződéses dokumentumok alapján a kereskedőváltás folyamata azonnal elkezdődik és átlagosan két hónap alatt lezárul.

• Ha a szolgáltatóváltási szándékát telefonon keresztül jelzi, akkor postán küldjük ki a szükséges dokumentumokat, amelyeket aláírást követően a szerződéshez mellékelt válaszborítékban küldhet vissza részünkre.

A kereskedőváltás leghamarabb a felmondás hónapját követő második hónap 1-jétől valósulhat meg, mert a szabályozás szerint a villamosenergia-szolgáltató felmondási ideje 30 napos.

Szükséges adatok és dokumentumok

Mérési pont azonosító – az áramszámla 3. oldalán található a számlarészletező táblázat felett

• Megbízás az NKM Áramszolgáltató számára a jelenlegi kereskedői szerződés felmondásához

• Meghatalmazás két tanúval, ha a szerződött felhasználó helyett képviselője jár el

• Személyazonosító okmányok

• Kitöltött igénybejelentő nyomtatvány (lakossági/nem lakossági)

• Aktuális mérőállás

Szerződéskötéssel kapcsolatos kérdéseivel kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálati irodáinkban munkatársainkhoz, vagy hívja a hét minden napján, a nap 24 órájában elérhető e-vonalunkat a 06 62 565 600 telefonszámon.