A weboldalon cookie fájlokat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk Önnek. A weboldal böngészésével hozzájárul a cookie-k használatához.
e-vonal
A nap 24 órájában fogadják hívását munkatársaink.

06 62 565 600

e-számla
Tudjon meg többet az e-számláról

Jövőbarát szolgáltatásunk részleteiről itt olvashat.

e-számla

Ügyfélszolgálati elérhetőségeink

Hibabejelentés:

(62) 565 881 (a hibabejelentés fogadást az NKM Áramhálózati Kft., mint elosztói engedélyes üzemelteti)

A hibabejelentés menüpontjai:

1. Közvetlen életveszéllyel kapcsolatos bejelentés

2. Hálózati károkozással kapcsolatos bejelentés*

3. Áramellátás hiányának bejelentése*

4. Közvilágítási hibával kapcsolatos bejelentés

*Az ügyintézéshez kérjük, készítse elő 10 számjegyű fogyasztási hely azonosítóját, amelyet áramszámlája utolsó oldalán, kiemelt vastag számmal talál!

Telefonos ügyfélszolgálat (Call Center)

Telefonos ügyfélszolgálatunkon a nap 24 órájában, a hét minden napján várjuk hívását:

06 62 565 600

Amennyiben Ön már szerződött ügyfelünk, kérjük készítse elő 10 számjegyű fogyasztási hely azonosító számát a gyorsabb ügyintézés érdekében.

1-es gomb: tájékoztatás és ügyintézés az NKM Áramhálózati Kft. szolgáltatási területén vételező ügyfeleknek2-es gomb: tájékoztatás és ügyintézés az E-ON, ELMŰ és ÉMÁSZ szolgáltatási területén vételező meglévő és leendő ügyfeleknek3-as gomb: Tájékoztatás a Nemzeti Közművekről4-es gomb: Adatkezeléssel kapcsolatos tájékoztatás
 
1-es gomb: panaszügyek1-es gomb: panaszügyek  
3-as gomb: számlázással és szerződéssel kapcsolatos ügyek3-as gomb: számlázási és szerződéssel kapcsolatos ügyek  
4-es gomb: mérőállás bejelentés4-es gomb: mérőállás bejelentés  
5-ös gomb: időpont egyeztetés ügyfélszolgálati irodákra5-ös gomb: időpont egyeztetés ügyfélszolgálati irodákra  
6-os gomb: visszakapcsolás ügyintézés6-os gomb: visszakapcsolás ügyintézés  
7-es gomb: hibabejelentés7-es gomb: hibabejelentés  
8-as gomb: egyéb hálózati és műszaki ügyintézés8-as gomb: egyéb hálózati és műszaki ügyintézés  
9th button: customer services in English 9th button: customer services in English  
    
 

Ügyfélszolgálati Irodáink

Amennyiben úgy gondolja, ügyét csak személyesen tudja elintézni, javasoljuk, hogy a sorban állás elkerülése érdekében egyeztessen előre időpontot bármelyik Ügyfélszolgálati Irodánkba az e-vonal 5-ös menüpontjában.

Ügyfélszolgálati irodáink országszerte

Felhívjuk figyelmüket, hogy ügyfélszolgálati irodáinkban csak bankkártyás fizetésre van lehetőség!

Amennyiben írásban szeretne kapcsolatba lépni velünk, azt az alábbi címeken teheti meg:

Levelezési cím: 6701 Szeged, Pf.: 199

ugyfelszolgalat@nkmaram.hu

Online ügyfélszolgálat

Mérőállás bejelentés

Interneten: www.nkmaram.hu/meroallas

Vezetékes telefonról: 06 62 565 780 vagy a 06 80 82 81 80

Mobilról: 06 62 565 780

Hálózati és mérési ügyek

Az NKM Áramhálózati Kft. működési területén lévő közcélú hálózatot, csatlakozást, mérést érintő ügyekkel kapcsolatos tájékoztatásért kérjük, hogy keresse fel a www.nkmaramhalozat.hu honlapot.

Hálózati és mérési hibabejelentés:

Az NKM Áramhálózati Kft. működési területén felmerülő elosztóhálózatot érintő hibák bejelentését a 06 62 565 881 számon teheti meg. A hibabejelentéssel kapcsolatos részletes tájékoztatásért kérjük, keresse fel a www.nkmaramhalozat.hu honlapot.