A weboldalon cookie fájlokat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk Önnek. A weboldal böngészésével hozzájárul a cookie-k használatához.

Telefonos elérhetőségeink

Hibabejelentés:

(62) 565 881 (a hibabejelentés fogadást az NKM Áramhálózati Kft., mint elosztói engedélyes üzemelteti)

A hibabejelentés menüpontjai:

1. Közvetlen életveszéllyel kapcsolatos bejelentés

2. Hálózati károkozással kapcsolatos bejelentés*

3. Áramellátás hiányának bejelentése*

4. Közvilágítási hibával kapcsolatos bejelentés

*Az ügyintézéshez kérjük, készítse elő 10 számjegyű fogyasztási hely azonosítóját, amelyet áramszámlája utolsó oldalán, kiemelt vastag számmal talál!

Telefonos ügyfélszolgálat (Call Center)

Telefonos ügyfélszolgálatunkon a nap 24 órájában, a hét minden napján várjuk hívását:

06 62 565 600

Amennyiben Ön már szerződött ügyfelünk, kérjük készítse elő 10 számjegyű fogyasztási hely azonosító számát a gyorsabb ügyintézés érdekében.

Panaszbejelentés 0-s gomb Gázszolgáltatással kapcsolatos ügyintézés 1-es gomb Áramszolgáltatással kapcsolatos ügyintézés 2-es gomb Adatvédelmi tájékoztató 3-as gomb
 
1-es gomb: földgáz 1-es gomb: Szerződéssel kapcsolatos ügyek 1-es gomb: Szerződéssel kapcsolatos ügyek  
2-es gomb: villamosenergia 2-es gomb: Számlázással kapcsolatos ügyek  2-es gomb: Számlázással kapcsolatos ügyek   
  3-as gomb: Mérőállás rögzítése 3-as gomb: Mérőállás rögzítése  
  4-es gomb: Időpont-egyeztetés ügyfélszolgálati irodákba 4-es gomb: Időpont-egyeztetés ügyfélszolgálati irodákba  
  5-ös gomb: Biztosítások 5-ös gomb: Biztosítások  
  6-os gomb: Műszaki ügyintézés 6-os gomb: Műszaki ügyintézés  
  7-es gomb: Közös mérővel rendelkező társasházak 7-es gomb: Visszakapcsolás  
  8-as gomb: Általános ügyintézés és online ügyintézéssel kapcsolatos tájékoztatás 8-as gomb: Hibabejelentés  
       
 

Ügyfélszolgálati Irodáink

Amennyiben úgy gondolja, ügyét csak személyesen tudja elintézni, javasoljuk, hogy a sorban állás elkerülése érdekében egyeztessen előre időpontot bármelyik Ügyfélszolgálati Irodánkba az e-vonal 4-es menüpontjában.

 

 

Ügyfélszolgálati irodáink országszerte

Felhívjuk figyelmüket, hogy ügyfélszolgálati irodáinkban csak bankkártyás fizetésre van lehetőség!

Amennyiben írásban szeretne kapcsolatba lépni velünk, azt az alábbi címeken teheti meg:

 

Levelezési cím: 6701 Szeged, Pf.: 199

ugyfelszolgalat@nkmaram.hu

 

Online ügyfélszolgálat

Mérőállás bejelentés

Interneten: www.nkmaram.hu/meroallas

Vezetékes telefonról: 06 62 565 780 vagy a 06 80 82 81 80

Mobilról: 06 62 565 780

Tájékoztatjuk, hogy 2019.04.01-jétől módosul a vezetékes és mobil telefonról történő mérőállás rögzítés folyamatunk. Hasonlóan az online ügyfélszolgálatunkhoz, mérőállás rögzítését csak a diktálási időszakban tudjuk fogadni. A rögzítés során automata rendszerünk csak a mérő gyáriszámának utolsó 4 számjegyét fogja visszamondani a teljes gyáriszám helyett. Az Ön fogyasztási helyére vonatkozó diktálási időszakot a számlája 3. oldalán találja, a Tájékoztató adatoknál, a számlarészletező alatt.

Hálózati és mérési ügyek

Az NKM Áramhálózati Kft. működési területén lévő közcélú hálózatot, csatlakozást, mérést érintő ügyekkel kapcsolatos tájékoztatásért kérjük, hogy keresse fel a www.nkmaramhalozat.hu honlapot.

Hálózati és mérési hibabejelentés:

Az NKM Áramhálózati Kft. működési területén felmerülő elosztóhálózatot érintő hibák bejelentését a 06 62 565 881 számon teheti meg. A hibabejelentéssel kapcsolatos részletes tájékoztatásért kérjük, keresse fel a www.nkmaramhalozat.hu honlapot.

Egyesül az NKM áram- és földgázszolgáltatója